thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama gibi terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizarkaü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca akım ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sürdürmek sinein en münteşir kullanılan dijital pazarlama kanallarının ilimlı izahatını kötüda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en esbak ve en iyi aşina dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli müşteri yolculuğu ulaşım noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak sinein sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni kızılırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, müşteri çıbanarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine birliklar ve uygulayım özetler evet da iş özetleri için bili sineerebilir. E-postalarınızın çabucak silinmek alegori açılmasını ve okunmasını kurmak sinein haysiyet takdim etmek nazik önem taşır. Kişiye özel sineerik ve bağ çekici teklifler katılımı tezyit etmek dair çok meselee yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem konuşma hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve bağ çekici olmalıdır. Bununla baş başa çok sayıda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir balans inşa etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en sarplü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Cümbüş ve araştırma sinein videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem bile B2C tüketicileri satın kurum kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Videoteyp pazarlama marka ayırtındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını fazlalıkrır. Blog hapishaneğine gömülü videolar, B2B ve B2C sineerik pazarlama stratejilerinin senelerdir zaviye taşı konumunda. Videoteyp paylaşmak, hapishaneğinizi daha lüks insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube gibi üçüncü yan sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal medya kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık özendirme edin. Videolarınız kısa ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği bağ çekici şekilde takdim etmek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal medya, makul bir uğur kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan ilgilantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize merbutdır. Facebook hala dünyanın en önemli sosyal medya platformudur. Twitter B2B almaçları ortada hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın ahiz döngüsünün er aşamalarında B2B almaçları ile ilgilantı inşa etmek sinein harika bir vaziyet. Her sosyal medya platformu farklı sineerik türlerine malik olsa da tümü oldukça videoteyp/tören odaklıdır. Bu nedenle sineerik oluştururken bunları sosyal medya üzerinden nite savurmak istediğinizi her devran bakış önünde bulundurun ve buna için yapılanma strüktürn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği sinein, pazarlamacılar var olan her platformdan en iyi şekilde faydalanmak sinein dijital pazarlama taktiklerini sakır sakır uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha lüks faal kullanıcıevet malik. Kısaca mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanında kısa mesaj, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Amma sosyal medyada başüstüneğu gibi mesajlar kısa ve öz olursa patetik hale gelir. Pazarlama ekipleri, sırf sağlam sineermiş kısa mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif sineerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar bağ çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Fakat, hapishaneğiniz uğur kitlenizin yalnızç ve bağ alanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme sinein haysiyet sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bili görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, sağlam mesajları, reklamlar, sav bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital sefer kartları gibi sineerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm sineeriklerinizde tutarlı bir ton ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi hapishaneğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Böylece, taharri neticelerinda daha güçlü sıralarda ve daha kesif görülür, hapishaneğinize gidiş geliş geriışı esenlanır. İyi SEO hatimeları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna merbutdır. Web hapishaneğinizde iyi boşlukştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha lüks sözcükten oluşan ifadeler) harcamak SEO’nuzu daha iyi hale getirir, gidiş geliş ve devirtürme dair daha güçlü hatimelar esenlar. Ali itibarlı üçüncü yan sayfalardan uzvi birliklar eksiltmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri hapishaneğinize yönlendirmenin bir özge yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir birlikya mevrut her tıklama sinein ödeme strüktürlır. Arama motorları ve çoğu sosyal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin sineerik sıkıntısızışlarında manzaralenir. Arama motoru pazarlama (SEM), önemli yardım yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Muayyen anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (sağlam) ve ilgilantı göstermesi sinein taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, ekseriya potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk ulaşım noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, tüm dijital varlıkları tutarlı marka çkızılışmasıyla tanılamatabilir. Hatta web sitenizi taharri motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme orantıını (daha lüks tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.

dijital pazarlama

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.